"Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście."

poniedziałek, 7 lutego 2011

Na dobry początek

Witam wszystkich, którzy zawitają w progi mojego kącika. Powstał on z dwóch powodów. Po pierwsze, od dawna przeglądam, oglądam i czytam wasze blogi. Stało się to już rytuałem praktycznie codziennym - kawa i blogi. Są dla mnie jednym ze sposobów na relaks i źródłem inspiracji. Brak własnego uniemożliwiał mi zostawianie komentarzy u większości z was, więc byłam raczej biernym czytelnikiem, co mnie bardzo irytowało. Blog jest więc sposobem na komunikację z wami! Z drugiej strony, pomyślałam że może warto, że dzięki temu ja również będę mogła pokazać pewne rzeczy, że będzie to mój kącik. Miejsce na to, o czym myślę, marzę i co robię ... No właśnie, bo o czym tak na prawdę będzie blog? O wnętrzach - uwielbiam zestawianie, dobieranie i obmyślanie - gdzie i co będzie stało i jak będzie wyglądać. O książkach, które uwielbiam, o tych ambitnych i tych lekkich i przyjemnych, które się po prostu czyta... O tym, co czasem uda mi się zrobić - uwielbiam różnego typu "rękodzieło" i próbuje swoich sił w tym temacie. Oczywiście będzie także o mnie - skoro to mój kącik ... :D
Zapraszam was serdecznie do czytania i komentowania!


2 komentarze: